2020. március 25., szerda

Korona- napló 3.

Úgy bevackoltuk mi itthon magunkat, hogy csak na. Utoljára akkor voltunk ennyit együtt Nagyfiúval. amikor még nem volt óvodás. Bár ez az együttlét megint csak relatív. A délelőttöket nagyjából egyedül töltöm. A gyerekem olyan sokáig alszik, mint amiről ovis korában hétvégenként álmodoztunk. Ezt is csak meg kellett élni. :-D Most meg élvezni. Így nagyjából tudok dolgozni, már amikor a hasam ezt engedni huzamosabb ideig. Ma éppen engedte.
Egy csomó dolgot elrendeztem a jövő hétre, hogy a tanulóim nehogy unatkozzanak. Igyekszem a feladatokat úgy alakítani, hogy a megszokott módon, ahogy a suliban is tanulunk, tudják elvégezni a őket. A szülőknek pedig nem kelljen sokat otthon nyomtatniuk.
Érdekes ez a homeschooling erről az oldalról is, nem csak a szülőiről. Jó, most mindkettőbe van bepillantásom. De nagyfiú teljesen automatára van kapcsolva, önállóan intézi a dolgait, én meg csak aláírom a Corona Naplóját. Ebben nekem nagy szerencsém van, nem kell noszogatni, sosem kellett. Egyedül tanul, tudja, mit kell csinálni, hogyan és mikorra. Van becsvágya, főleg abban, ami még érdekli is.
Viszont a szülők igen szép számba jelezték már vissza, hogy ők aztán nem csinálnák ezt. Nekik ez így bőven sok. Otthon tanulni a gyerekkel, meg még dolgozni is. És nekik csak 1-2 van otthon. Bezzeg a suliban 26- 30. És mindegyikre figyelni kell. Lassan belátják talán sokan, tisztelet a kivételnek. hogy tanárnak lenni, igen is szakma. Az a sok szünet nem pótolja a tanévben "elszenvedett károkat".
Ami a munkám legnagyobb elismerését jelenti ebben a nem mindennapi időben: Többen is úgy nyilatkoztak, hogy amit én eddig visszajeleztem a gyermekükkel kapcsolatban, az bizony megállja a helyét. Igazam volt, amikor ezt vagy azt javasoltam. És ha ennek vége van, akkor szeretnék, hogy a végére járjunk dolgoknak. Szóval, azt hiszem nem kell a következő osztályomnál a szülők bizalmáért ennyit harcolnom, tennem, mint a mostaninál.

Friss ebéd a gyereknek, frissen főtt vacsora a dolgozó embernek. Sütemény, friss péksütemény hétköznapokon. Nagymosás hétközben. A végén még a nagytakarításhoz is kedvet kapok. Pedig, aki ismer tudja, hogy mindennél jobban utálok takarítani. Nem véletlen szereztem egy takarítónőt magamnak. ;-) Csak nehogy nagyon hozzászokjak ehhez a jóléthez.

Viszont van, ami bennem is negatív érzés, aminek megpróbálok nem nagyon utat engedni. De ignorálni akkor sem tudom. Legfeljebb megpróbálom jó irányba terelni.
Mivel a műtét miatt nem edzhetek, gyalogolni is csak keveset tudok, hiányzik a mozgás. Ebből adódik, hogy némi hízással kell számolnom. Ezt most jó lélekkel el kell fogadnom. Mert sajnos vannak finom ételek, amiknek nem akarok most néha ellenállni. Pedig tudom, ha akarnám, menne. Csak most jó olykor gyengének lenni. Elég egy perfekt nap egy héten a fájdalmak, a sok tenni való, a lelki tusák mellett. Remélem jövő héten hátha kettő lesz. Mert ugye, ha nyitva lennének a fitneszstúdiók, akkor a szívem fájna, mert még 6 hétig nem edzhetek. Így meg ugye, nem olyan nehéz. ha meg egészséges lennék, akkor új utakat kerestem volna az edzés terén. Tehát a jelen helyzetben is ezt kell tennem, amit lehet a teljes terhelésig is a has megerőltetése nélkül végezni. MEg yalogolok szorgalmasan, hogy hamarosan tudjam újra teljesíteni a 10.000 lépést.
Szóval van tenni való szép számmal. Meg ügyelni az étkezésre, mit és mikor. Ja, és van egy rakás javítanivalóm. :-p

Holnap jövök egy jó recepttel. 

2 megjegyzés:

  1. Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
    1) Nyerd vissza a volt barátodat
    2) Hozd össze a férjet és a feleséget
    3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
    4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
    5) Erőteljes varázsgyűrű
    6) szerencsebűbáj
    7) A rögeszmék megtörése
    8) Szülési és terhességi problémák. Vegye fel vele a kapcsolatot az EMAIL címen: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    VálaszTörlés
  2. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatait. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés