2014. április 8., kedd

2. születésnapi sütemény - Fekete erdei cseresznyetorta

Kövezzetek meg!

De a gyerek születésnapi tortáját nem én készítettem. VETTEM. Nem is cukrásznál rendeltem, hanem a boltban vettem. FAGYASZTOTTAT!!! Mire hazaértünk este 7-re, szépen kiolvadt az egésznapos autókázásban és már jöhettek is a vendégek. :-)

Történt, hogy reggel együtt eltávoztunk a családdal, ki-ki a maga útjára és nekem annyi időm volt két tanítás között, hogy beugorjak a boltba és vegyek egy fagyasztott tortát. Ez is csak ezért történhetett, mert egy órám fél órával rövidebb volt kivételesen. Bár reggel 5- kor már kavartam a Párizsi krémet az iskolai muffinokra. De több erőm, időm sütni nem volt, hisz a muffinok is előző éjjel 11-re sültek ki. No, ezért senki ne sajnáljon! Mert az gondolom, ha már van ilyen lehetőség, amikor tényleg szükséges, akkor vegyen az ember valami készet. Ez sem árt, ugyanúgy, mint az évi 2-3 gyorséttermi hamburgerezés sem.

Szóval edzésről hazaérve gyorsan megterítettünk és felhívtuk Anyósomat és kedélyesen elfújta Nagyfiú a gyertyákat.S mivel az elmúlt két születésnapjára Fekete erdei cseresznyetortát rendelt, gondoltam most sem nyúlok mellé. Finom volt, marad még másnapra is, és jöhetett a következő buli megtervezése, előkészítése.
A torta, na jó, nem lehet összehasonlítani   


ezzel
vagy ezzel! :-))
Felkészül,
fújja,
és elfújja! :-)

6 megjegyzés:

  1. Ugyan már, dehogy kövezlek, én is veszek rendszeresen családi ünnepekre készen, cukrászdában tortát, nem lehet mindig fáradtan, csapzottan, kimerülten ünnepelni és épp beugrani a konyhából. Néha kíméljük már magunkat, hiszen annyi jó dolgot lehet kapni készen, ez a modern világ áldása, persze sütünk is, de ne kényszerből, pláne időhiány esetén. Szóval jól tetted, hogy vetted, egészségetekre és boldog szülinapot az ünnepeltnek:-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de aranyos vagy Anikó! Köszi a kedves szavakat. Amúgy tényleg finom volt, ízlett mindenkinek.

      Törlés
  2. Györgyi, mindenkievel előfordul, miért köveznénk meg:) Boldog szülinapot a nagyfiúnak, sokat nőtt már és jó az ízlése:)A muffinokat is nagyon klasszul díszítetted, igazán ünnepi lett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Erzsi, átadom neki! Tényleg nagy lett és nagyon aranyos is, de már kezd kamaszodni. :-))

      Törlés
  3. De hogy kövezlek! Vagy szeretnéd?? :) Egyébként ilyesmi mindenkivel előfordul, ha rengeteg dolga van - nem mindig fér bele minden az ember idejébe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így gondolom, hogy nem kell összeesésig fáradni. És még finom is volt. :-)

      Törlés