2012. december 16., vasárnap

Van az úgy,

hogy az ember reggel felkel és álmában sem gondolja, milyen fordulatot is vesz az élete estére. Így történt ez velem is. Reggel békésen (már amennyire) készülgettünk, hogy megyünk a karácsonyi vására Stuttgartba. Mire odaértünk, mindenki idege elsimult. Végigsétáltunk, megnéztünk mindent és erre megláttam. Nem akartam venni, pénz sem volt sok nálunk, de mégis, valahogy bekúszott a táskámba - két szilikon bonbon forma. :-))

Ennek folyományaként még a vonaton megszületett a döntés, milyen bonbon is készüljön. Itthon villámgyorsan  nekiláttunk Életem Párjával és 2 óra múlva már kóstolgattuk is életem első bonbonjait. :-))

Íme a végeredmény - Mogyorókrémes praliné, alias Ferrero Küsschen


Hozzávalók:

200 g étcsokoládé
50 g mogyoró, aprítva, pirítva
50 g mogyorókrém

Nem akarok okoskodni, Praliné Zsuzsi régen leírta, mit és hogyan kell elkészíteni, ITT megtaláljátok. Az ő utasításai alapján elkészítettem a bonbonok kapszliját.
A töltelékhez a mogyorót megpirítottam. A megdermedt csokiformába tettem egy kevés mogyorót, rákanalaztam a mogyorókrémet, betettem a hűtőbe. 10 perc múlva kivettem, talpaztam, ismét hűtőbe tettem és 20 perc múlva már kóstolgattuk is.



















 JÓ ÉTVÁGYAT!

14 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek lettek, és szuper fényesek!!

    VálaszTörlés
  2. Tökéletes bonbonok így elsőre! Nagyon guszta!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik Kriszti! Nagyon finom lett, a hibáit meg csak én tudom! :-))

      Törlés
  3. Le a kalappal, elsőre milyen szép bonbonok sikeredtek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! No másodszorra már nem, de tudom, hol rontottam. :)) Viszont harmadszorra ismét sikerült. :) szorgalmasan gyakorolok.

      Törlés
  4. Nagyon ügyes vagy, elsőre ilyen gyönyörűségeket gyártani! :) Meg persze biztosan nagyon finomak is voltak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Nem maradt semmi belőle, ma készítettem utánpótlását. :)

      Törlés
  5. húúúha, tökéletesek...nem jutok szóhoz. Nagyon-nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld Ditti, mi sem jutottunk szóhoz. Semmiben nem reménykedtem és ez lett a vége.:) Ma volt egy kis hanyatlás, de már megoldottuk. :)

      Törlés
  6. Szépségesek lettek, olyan ügyes vagy!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Gabriella! Igyekszem, igyekszem! :-))

      Törlés