2013. április 25., csütörtök

Díjesőm! :-))

Nagyon sűrűn telnek a napjaim. A suli miatt be kell osztanom minden percet. Így sajnos a blogolás egy időre háttérbe szorul. Pedig rengeteg finomságot készítettem számotokra. De lassacskán majdcsak felkerülnek apránként.

Ennek ellenére két díjat is kaptam. Az egyiket Hankkától, akinek munkásságát nagyon nagyra értékelem. A másikat pedig egy általam nagyra becsült, fiatal bloggertől: Gasztromanótól. Manó sorsát különösen a szívemen viselem, mert nagyon tehetséges, ígéretes a jövő számára. 



A díjjal jár néhány szabály. Ezek pedig a következők:
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.

S akiket én szeretnék megajándékozni: 

Anikó - Mi kis életünk! - mert olyan csodásan életszagú a blogod
Robinak - Ide nekem Új- Zélandot! - egy kis biztatás, buzdítás, hogy haladjon a dolog
Marti Martinelli - Legyünk egészségesek! - friss hangvételű, érdekes recepteket találhatunk nála
BibiMóni - Bibimoni receptjei, A mi süteményes könyvünk ma - remekül tud az idővel zsonglőrködni


Fogadjátok szeretettel! :-))

Köszönöm Hankka és Manó!  :))

11 megjegyzés:

  1. Köszönöm a díjat és hogy gondoltál rám, nagyon jól esik:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örömet okozhattam! Te is sokszor örvendeztetsz meg minket a csodás receptjeiddel! :-))

      Törlés
  2. Kedves Gionetta! Itt is köszönöm szépen a díjat és azt is, amit rólam írtál :) Kedves vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak az igazat mondtam, mert mást nem tehettem. Öröm Veled blogolni! :-))

      Törlés
  3. Szia Gizim!

    Hát ezt bizony jól kisütötted! ;) Hogy fogalmazzak "gasztrosan"? Gratulálok a babérokhoz, remélem megfűszerezik a napjaidat és csak így tovább, adj bele mindent, amit érzel! Képes vagy bárkit megfőzni, mindenki megpuhul és a blogodról eszik! (Talán nem lett erőltetett :)
    Puszi és köszönöm, hogy gondoltál rám!
    Apropó, holnap reggel indul a banzáj, az 1600km-es kalandom, szoríts!

    Robi


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szorítottam és köszönöm az elismerést!:-))

      Törlés
  4. De aranyos vagy, bár ezt mindig is tudtam!!!!:-)
    Milyen a suli?

    Nagyon szép hétvégét Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szívesen, én köszönöm a dicséretet! :)

    VálaszTörlés