2012. november 3., szombat

Köszöntés!

Még nincs egy éve, hogy elkezdtem a blogomat írni. De már félszáz taggal büszkélkedhetek. Tudom, van aki ennél többet gyűjtött össze, sokkal rövidebb idő alatt. De nekem a célom a blogírással saját magam szórakoztatása volt. S hogy másoknak is örömet tudok okozni, netán tanulnak tőlem valami újat, sokkal nagyobb boldogsággal tölt el.


Ezért szeretettel köszöntöm mind az 50 olvasómat, aki nyilvánosan vállalja, hogy be-benéz hozzám. És természetesen azokat is, akik csak rejtve olvasgatnak. Örülök, hogy ellátogattok hozzám, megnézitek (az utóbbi időben igencsak gyér) bejegyzéseimet, sőt tetszenek is ezek és kedvetekre válogattok belőle. Elkészítitek és megosztjátok velem a tapasztalataitokat!!! 


Gyertek, mindenkit várok szeretettel!

8 megjegyzés:

  1. Gionetta!
    Én köszönöm, hogy írsz és hogy olvashatlak!
    Te ösztönöztél arra, hogy újra csináljam a sajátomat.
    Így tovább, jól csinálod, amit csinálsz.
    A kiflid örökké a kedvenc lesz :)))
    Szia
    Hugi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most megleptél Hugi! De nagyon örülök, hogy ismét írsz, mert Nálad is érdekes, finom dolgokat lehet fellelni. A kifli sikere nagyon meglepett, de jó, hogy mindenkinek ennyire ízlik. :-)) További jó olvasást kívánok!

      Törlés
  2. Én nemcsak egy nagyon jó blogot kaptam, amiben jobbnál jobb receptek vannak, hanem egy nagyon kedves embert ismertem meg személyedben. És ezt köszönöm! :-) Sok sok olvasót neked!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága vagy Anikó! Örülök, hogy megismertelek és a bizalmadba fogadtál! :-)) Várlak szeretettel továbbra is! :))

      Törlés
  3. Én is csatlakozom az előttem szólókhoz,nagyon jól tetted,hogy elindítottad ezt a bogot.Úgy érzem mintha régi ismerősök lennénk annyira kedves segítökész ember vagy.A kifli nálunk is örök kedvenc marad,de azon kívül is nagyon sok jó receptet lehet találni nálad. Gratulálok a bloghoz csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erikám! Az érzés kölcsönös. Jól esik, hogy kérdezel. A közös kifliprojekt nagyon érdekes volt. Kívánok magunknak még sok ilyet! :-))

      Törlés
  4. Gratulálok, nagyon ügyes vagy! További jó szórakozást és sütést-főzést kívánok Neked a bloghoz! :o)

    VálaszTörlés