2012. március 30., péntek

Húsvéti menü ajánló

Ismételten meghívást kaptam! Ezúttal Tünditől a  Tündérkonyha büszke tulajdonosától, valamint Gabriellától, aki szívesen kalandozik a konyhában. Náluk lehet találni igazi ízeket és jó hangulatot. A Húsvéti Menüajánlóra engem is érdemesnek tartottak . Kicsit bajban vagyok, hiszen kezdő blogolóként nem sok minden van a tarsolyomban, de legjobb tudásom szerint próbálok Nektek egy tartalmas menüsort összeállítani. Mondjuk Húsvét hétfőre, ebédnek. Kicsit ugyan rendhagyó lesz, de miért nem szakítanánk a hagyományokkal.

De előbb az Ajánló leírása:

Hozzávalók:

1 db bejegyzést Húsvéti ajánlat címmel.
5-10 db étel

Elkészítés:

Adj címet a bejegyzésednek: pl. Húsvéti menü ajánló. Végy 5-10 db ételt, amik a blogodban szerepelnek, amelyek jó választás lehetnek az ünnepi asztalra. Nem kell, hogy összefüggő menüsor legyen, ahogy kedved tartja, akár sütemény válogatás is lehet.

Ha megkapod a játékot, küldd tovább 10 bloggernek! Bejegyzésedben ne felejtsd el megemlíteni, hogy ki hívott meg a játékra.

Ha türelmetlen vagy, nem kell megvárni, hogy hozzád is eljusson a húsvéti játék,bátran ajánld a fel a menüdet!


Az én meghívott vendégeim:

Reni 

Akkor jöjjön az én Húsvéti Menüm:

Lilakáposztaleves előételnek
 

Tejfölös húsgombóc, akár bárányból is készülhet


Hozzá kenyér, mondjuk tönkölybúzából


Desszertnek Mascobado karamellás sajtkrémes torta


Annak, aki nem szereti a krémes dolgokat: Fonott kalács


A végére egy kis csipegetnivaló: Mozart golyók


 JÓ VÁLOGATÁST!

10 megjegyzés:

  1. Jó lett az ajánlód, tetszik:) Kellemes készülődést:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves vagy! Már készülök fejben, de előbb még utazás holnap hajnalban HAZAAAAAAAAA!!!!!!! :-DDDDD

      Törlés
  2. Kedves Gionetta!
    Köszönöm a meghívást a játékba, már kaptam egyet, de most nem élek vele. Remélem nem veszem el a kedved az OVCS-től. Tetszik a Húsvéti ajánlatod, a Lilakáposztaleves nagyon különleges, kedvem lenne megkóstolni... aztán betelnék a sajtkrémes tortával :))) Otthon/Itthon szép napokat kívánok Neked!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezt megértem kedves Autumn! Semmi gond, babázz csak teljes léleknyugalommal!!! :-))

      Törlés
  3. Kedves Gionetta!
    Köszi a meghívást, hát nehéz lesz összeállítani a menüt - már tavaly is nehézkesen ment, mivel nálunk ilyenkor sonka-tojás-répatorta a menü, szóval semmi extra és nem is én készítem a nagyját, így max a répatortámat tudnám újra beajánlani azt meg előbb szeretném újrakészíteni, újrafotózni. :) A mozart golyód nagyon-nagyon tetszik!!!! :)) E.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs mit! Nálam sem volt egyszerű a választás, mert nem volt miből. :-)) Csinálj csak répatortát, azt nagyon szeretjük, majd megsütjük mi is. Biztos a kisfiam is díjazza majd. Nagy réparajongó!

      Törlés
  4. Itt is köszönöm a felkérést, örülök, hogy rám is gondoltál. Félig megvagyok már vele, a jövő héten publikálom a Húsvéti ajánlómat. Te is csodás dolgokat hoztál, főleg az a sajtkrém torta miatt csábultam el..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! Izgatottan várom a menüdet! Ez a torta egy ínyenc süti, de nagyon ott van! Nálunk nem tartott semeddig. :-))

      Törlés